duminică, 17 aprilie 2011

Inca un weekend futut

Sambata a fost destul de OK, am fost la un targ de bijuterii destul de simpatice la Sala Dalles. Dar nu am mai avut cum sa ajunga la expozitia de pisici la Romexpo pentru ca m-am dus ca idiotul la rahatul de eveniment al unor tembeli care cred ca stiu cum sa adune bani pentru catei. A fost o pierdere total de timp cand as fi putut sa ma duc la expozitia de pisici. Si m-am si enervat.
Duminica au fost Floriile si iar nu am ajuns la expozitia de pisici pentru ca in loc sa plec cum ar fi trebuit fara sa imi pese de programul lui maica'mea si aberatiile SF ca mancam la 2 am fost destul de idiot sa raman acasa. Evident ca am mancat pe la 3 jumate, expozitia se inchide la 17 deci nici o sansa sa ajung sau sa fac ceva in jumatate de ora.
Aparent incat mai pun botul la imbecilitatile femeilor. Dar macar am pus-o cu botul pe labe pe una din tembelele de la evenimentul pentru catei, m-a adaugat pe Facebook ca sa imi arate ea mie, dar nu a rezistat mult. Tampitele astea nefutute sunt cu nasul pe sus si nu prea rezista bine sa auda cateva adevaruri despre aerele lor pentru ca isi inchipuie ca sunt superioare si fac ceva util sau moral cand de fapt freaca menta doar ca sa isi justifice aroganta afisata. Evident ca m-a scos din lista de prieteni destul de repede, e mai ocupata sa stea cu ochii strans inchisi decat sa vada o geana de adevar.
Imi plac mult animalutele, pisicile mai mult decat cainii evident, dar nu suport tampenia si incompetenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu