vineri, 15 octombrie 2010

Oameni care ma enerveaza

In principal, cei care spun ca fac ceva si dau singuri o conditie dupa care nu o respecta. De asta am o mare problema cu organizatiile care nu isi respecta propriile reguli si proceduri, oamenii care spun ca fac ceva si pe urma uita.
Ar trebui sa fiu mai intelegator, organizatiile sunt facute din oameni. Iar pentru oameni, poate sunt ocupati, dar nu ma intereseaza asta, sunt egoist, eu imi vreau sacii mei in caruta. Si ma enerveaza sa depind de altii, prefer sa imi fac eu singur ce am nevoie pentru ca asa am controlul si stiu cand am rezultatele. La primul meu loc de munca adevarat aveam pe cineva care daca nu stateam fizic pe capul lui sa faca ce spunea ca face puteam sa il las si 2 saptamani sau 2 luni ca nu presta ce aveam nevoie.
Mi-e complet indiferent intre spus ca faci azi si spus ca faci in 2 saptamani, atata timp cat respecti termenul pe care l-ai dat singur. Eu imi impun sa respect ceea ce promit, nu am cine stie ce alte calitati pentru ca exista personaje care arata mai bine (chiar daca numai cu margine infinitezimala), au mai mult bani (de data asta cu o margine considerabila). Dar vreau sa trag pe ce am eu propriu si personal.
Nu sunt deloc rezonabil din punctul de vedere al altora, multora. Dar nici nu trebuie, sunt fecioara :))

L.E. In fine am galustile cu prune promise de saptamani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu