marți, 26 octombrie 2010

Distractiile de la mare

Tocmai pentru ca e o vreme asa urata, rece si ploioasa afara mi-am adus aminte de distractiile de la mare. Nu ca as fi fost eu la mare prea mult anul asta, in total se aduna 3 weekend-uri, din care 2 cu job-ul...
Cu parapanta m-am dat, cu banana am fost, mai ramane skijet-ul sau cum se numeste, desi nu prea imi place sa conduc chestii care merg mai repede decat o bicicleta.
Mai e si alta din astea care sunt pe mare? Parca nu.
Cel mai mult mi-au placut toboganele cu apa, cred ca am ramas copil mic. Poate si acum as merge in 23 August sa ma dau pe tobogan, daca mai sunt. Dar parca tin minte ca le-au desfiintat pe cele care erau in coilaria mea acolo, cel mare care avea si leagane si era pe latura spre terenul de tenis si cel mic cu grilaje ce il acopereau care era spre aleea parcului. Probabil pentru ca au descoperit ei ca nu ar fi sigure, sau asa ceva, cand in peste 20 de ani de mers in parc nu stiu sa fi patit cineva vreun accident. Dar copiii din ziua de azi sunt mai prosti, parintii mai ignoranti si iresponsabili...
Probabil ca si daca ar mai fi toboganele de care imi aduc aminte cu drag, nu mi-ar incapea fundul :))
Dar as m-a apucat o nostalgie pentru acele vremuri fericite, pentru cazmaluta rosie adusa de tatal meu din Germania si pierduta in parc pentru ca am uitat-o acolo intr-o seara de iarna...
Lucrurile mici ma fac mai fericit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu