vineri, 25 iunie 2010

Sandale de Germania

Pufosul avea niste sandale Lotto, luate de acum naiba stie cati ani de la un magazin de pe Mosilor, mai spre Obor. Si le-a purtat de le-a dat gaura in talpa, asta fiind anul trecut. Intre timp, ca un pufos zapacit ce este, a uitat ca au gaura, dar a redescoperit anul asta, mergand afara cu ele nu stia ce il deranjeaza in talpa.
Dupa un mic tur prin Mall Vitan, obligatoriu pentru cumparaturile care se respecta, s-a ajuns la concluzia ca nici o sansa de sandale folosibile de cumparat nu este la orizont. Asa ca se aplica din solutia Dockers via Amazon.de, 3 perechi diferite, sa fie acolo si sa iasa si bine la transport.
Acum ma intreb, daca e bine sau rau:

  • rau ca am ajuns sa imi comand sandale in Germania
  • bine ca imi permit sa comand sanadele in Germania

Pentru ca in mod sigur este total aiurea sa nu imi pot gasi incaltari de vreun fel oarecare in Romania, este inadmisibil asa ceva. Dar probabil ca in asta consta cauza si explicatia crizei economice: banii mei din Romania se duc in Germania, pentru ca in tara mea nu se gasesc produsele care sa imi satisfaca cerintele si dorintele.

2 comentarii:

  1. te inteleg perfect. si te pup ca mi-ai dat ideea cu Amazon.de ti-am zis ca am achizitionat un cort de acolo la un pret super bun si la o calitate ce bate la fund corturile din Romania. (ma refer si la raportul calitate-pret, tinand cont ca bugetul alocat nu era deloc prea mare. asa ca, la ce am gasit pe amazon.de la pretul la care ma orientasem, in Ro as fi gasit ceva cu impermeabilitae de lasa de dorit si cu un spatiu extrem de redus.
    asa ca..... sa-mi traiesti si sa mai vii cu idei de-astea grozave. :)

    P.S. multam si de sfatul vizavi de Nikon.

    RăspundețiȘtergere
  2. La cumparat ma descurc onorabil, la vandut ceva mai poticnit... dar invat eu :P

    RăspundețiȘtergere