vineri, 25 iunie 2010

I-am scos din faliment

E ziua de nastere a unei prietene, si in loc sa ii iau si eu ceva lenjerie scandaloasa sau macar un maieu smecher de pe tuatara.ro, nu m-am abtinut si i-am luat un mouse pentru calculator. Un Hello Kitty roz roz, se pare ca nu se poate scoate geek-ul din pufos, totusi.
Dupa care, il arat si lui sor'mea, vrea si ea instant. Deci vanzare dubla, de-o sa creada unii cand vad rapoartele luni dimineata ca trebuie sa mai comande vreo 100 de bucati :))).
Realitatea e ca sunt niste produse total nevandabile pana apare vreun cazut in cap ca mine care are chef sa faca oarece impresie, are resursele necesare pentru asta si disponibilitatea sa se implice. Pentru mine e o suma OK, dar totusi sa fiu realist, in comparatie cu criza de afara e o vanzare semnificativa si o bucata. Daramite doua ;).
Pacat ca nu sunt mai multi ca mine, nu-i asa? Trebuie sa recunosc ca eu sunt privilegiat, in multe puncte de vedere, si as putea sa fiu mai recunoscator pentru asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu