luni, 24 mai 2010

Revenge... with a twist

Cand ti s-a gresit, cand te simti nedreptatit, cand esti lovit este natural sa vrei sa le-o intorci cu aceeasi moneda suferinta prin care ai trecut. Iar eu, daca ma gandesc bine, sunt chiar obsedat de justitie, de retributie, si de pus exact la locul lor mai ales cu persoanele care imi insulta inteligenta si dau dovada de ipocrizie pe langa miselie si duplicitate. Oh, cat de mult ador acele raspunsuri si intorsaturi legate de realitate, responsabilitate, bad timing si multe, multe alte texte care nu sunt decat o rationalizare pentru evitarea culpabilizarii.
Asa ca am ponderat indelungat exact cum as putea sa ma razbun. Bine, intai le-am dat ce au vrut: ignorarea existentei lor. Pe urma am inceput sa trec optiunile in vedere, una cate una.
Violenta fizica? E atat de sub nivelul la care pretind eu ca exist, desi este o modalitate rapida si facila de a obtine o oarecare satisfactie. Dar impotriva cui? A unor persoane pe care le consider net inferioare, care ar fi mandria mea, cum ar satisface asta orgoliul meu? A unor parinti care nu au alta vina decat ca nu au stiut sa isi creasca odraslele si sa le invete diferenta dintre bine si rau, corect si gresit?
Reclamatii, actiuni in instanta, scandal in presa? E doar marginal la subiect, pentru ca retributia este ceva personal, ceva care tine de fiecare persoana in parte, asa ca implicarea mea redusa ar fi nesatisfacatoare per total. Mai am vreo 2 ani si jumatate sa razgandesc totusi si sa ii manjesc de noroi cum merita, acceptand consecinta ca de cate ori acoperi pe cineva in mizeria pe care o merita, o parte din ea va ajunge inevitabil si pe tine.
Sa le stric reputatia cu cateva e-mail-uri si poze trimise la toata floarea cea vestita a IT-ul romanesc? Bah, numai idiotii lipsiti de imaginatie fac asta, si apar prin alde Libertatea.ro. Sigur, e o metoda excelenta daca vrei sa se afle ca nu e cazul sa se puna lumea cu tine pentru ca esti perfect in stare sa raspunzi unei josnicii cu alta josnicie. Trebuie sa recunosc ca m-a tentat asta, dar din nou, o chestie atat de simpla, lipsita de originalitate, neah. Si pe deasupra, ar fi prea putin, pentru ca nu ar intelege nimic si s-ar simti si mai indreptatiti si justificati de consecintele de ACUM pentru deciziile lor luate in TRECUT.
Nu, am gasit ceva mult mai constructiv la nivel profesional, iar la nivel personal sunt chiar multumit de ideea avuta si pusa in practica. Profesional vorbind, succesul meu le va aduce mult bine celor care il merita, in loc sa ii faca victime colaterale ii va face beneficiari.
Iar pe plan personal, sa vad cum este dusa la capat implementarea ideii avute, in momentul de fata depind de altii sa faca 2 livrari succesive pentru a asambla toate piesele si elementele necesare. Adevarul e ca nu ma cunosc, sau poate mai corect e ca au vazut doar anumite parti, degeaba au facut facultati de profil pentru ca ceea ce era evident la mine, au ignorat cu buna stiinta sau n-au vrut sa vada ca sunt caz clasic de personalitate care devine agresiva exact cand are nevoie mai multa de sprijin. Oh, de s-ar misca aia mai repede cu livrarile lor, dureaza de prea mult timp si sunt nerabdator sa mai arat o fateta a personalitatii mele, sa pun in lumina un pic de creativitate diabolica ce ma caracterizeaza. Cum ar zice una din prietenele mele despre mine, cute little devil :)).

Ma indoiesc serios ca ma citeste persoana relevanta, n-a facut-o cand ne-ar fi fost util amandorura, asa ca de ce ar face-o acum, dar am cateva versuri ce i se potrivesc:
Thy gnashing tooth and haggard lip;
Then stalking to thy sullen grave,
Go - and with Gouls and Afrits rave;
Till these in horror shrink away
From spectre more accursed than they!
Nu e nici prima persoana care ma judeca gresit, in mod sigur nu va fi nici ultima, dar e de mult timpul sa nu mai intorc si celalalt obraz si sa incetez sa fiu intentionat fraier.

2 comentarii:

  1. Inainte de weekendul asta trebuia sa se faca a doua expediere, daca toate conditiile au fost indeplinite.
    Restul depinde de cum se misca posta...

    RăspundețiȘtergere