duminică, 2 mai 2010

Proasta pusa la punct

Ocazional mai testez capacitatile intelectuale ale muierilor ce par sa ofere potential, in principiu cer destul de putine, mi-am coborat standardele drastic de ceva timp. Daca e in stare sa mearga si sa respire in acelasi timp, iar cand deschide gura se intampla sa nu fie ipocrita, ma declar multumit.
Dau eu la un moment dat peste o tanti, care in mod sigur pretentiile de mai sus le avea, chiar si peste. Destul de mult peste. Comentez eu diverse pe contul de FaceBook al lui tanti, da' chiar decent si destul de relaxat, nimic in genul si stilul meu obisnuit... ala in care recomandare sa aplice la job-uri ca asta e chiar un compliment venind din partea mea.
Pe tanti o apuca aerele de profesionista, data ca exemplu etc. etc., nasul pe sus. K, deci ipocrita, stergem frumos din mess, din facebook, din linked in si de pe unde se repezise sa ma adauge. Iar dimineata ii dau un mesaj frumushel:

Gratis pentru ca nu am nimic de castigat.
Deci esti un brand si un exemplu. Ok, atunci sa te iti arat cateva aspecte.
- vrei sa promovezi Mitsubishi, iti faci pagina pe companie, nu pe tine. Folosesti numele tau, e personala treaba. Na exemplu: te desparti de prieten, iti pune poze desucheate pe net, ti-o furi instant si tu firma.
- pozele de la actiuni sunt foarte ok
- nu pui poze cu tine la calitatea aia mizerabila care sunt la past tense, plus ca arati ca moartea pasiunii in ele. Iar cea in costum de baie nu are ce cauta in vecii vecilor intr-un profil business
- la poza zilei, doar barbati gay sau fara puls nu s-au gandit daca ti-ar pune-o in pozitia respectiva. Barbatii sunt creaturi simple, gandesc murdar, presupunand ca gandesc
- editorialul Mitsubishi are poze ok la calitate, dar arati ca naiba cu parul care iti incadreaza fata pentru ca iti ascunde prea mult din ea, contrastul par negru si ten alb e prea mare, zici ca esti un vampir
Poate sa nu iti convina ce spun, de fapt posibil sa deranjeze sau chiar jigneasca, nu inseamna insa deloc ca-s puncte pe care sa le ignori. Vrei sa fii ceea ce pretinzi ca esti, prezinta-te ca atare: aspect business nu inseamna combinatie intre Jeanne D'Arc martira si Buster Keaton care nu zambea niciodata, iar poze facute cu telefonul mobil sau de proasta calitate sunt pentru pustoaice de hi5. Inspira-te din aspectul actritelor din anii '30 si '40, femei care-ti opreau inima c-o privire si toate hainele pe ele.
Modul meu de a comunica sigur nu este agreabil si usor de tolerat, da' macar e gratis. Si in mod sigur putea si mai acid, dar asta e rezervat prieteni si persoane care imi sunt dragi - sunt fecioara :P.
Habar n-am de ce imi pierd eu timpul sa invat toate proastele ce inseamna aspect si prezentare business, si pe gratis pe deasupra ca nu imi iese nimic din asta. Bineinteles ca n-a mai zis nimic, cred ca a trecut ceva timp de cand nu si-a mai luat-o peste bot si n-a mai fost pusa la punct in halul asta. Auzi la ea, ca vrea sa informeze... ce vrea sa informeze, cum arata fundul ei iesind dintr-o masina sau cum arata in costum de baie? Pretentii de plecata cu sorcova, incredibil cat de multe idioate sunt pe lumea asta, cu aere si cu idei ca e ceva de capul lor sec.
A, si cand vreau sa insult si sa injosesc o femeie, nu ii spun ca e proasta. Nu ii spun ca e curva, nu dau fizic in ea. Ii spun ca e urata, ii atac aspectul, pentru ca intotdeauna asta le jigneste si le raneste cel mai tare, este baza existentei lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu