marți, 17 noiembrie 2009

Despre Geanina Mazilu



Unii poate o stiti din Libertatea, cand a fost fata de la pagina 5 si a luat locul 2 pe luna respectiva. De curiozitate, am facut atunci un experiment, pentru ca eu i-am spus sa isi trimita pozele la Libertatea. Experimentul a continuat, i-am comentat in mod obiectiv si cinstit pozele de pe hi5, cu rezultatul de mai jos:
Geanina
aaa
da te am sters
09:03Alexandru
de la comentarii?
09:03Geanina
te am sters de tot
09:04Alexandru
de ce?
09:04Geanina
pt k faci niste com de prost gust
era mai bn dak te abtineai
09:05Alexandru
daca eu cred ca-i adevarat ceva, o spun
bine, poate sa nu iti convina :):)
dar de ce ti-ai face griji pentru comentariile mele, ai destule admirative pe acolo
09:06Geanina
nici nu ma cunosti si faza cu celulita nu ai de unde sa stii
09:06Alexandru
daca asa o fi aratat in poza
09:06Geanina
nu mi fac griji pt nimeni..nu stau sa mi pierd timpul
vezi tu prost
si cine face comentarii doar asha la misto....mai bn sa nu mai faca
09:07Alexandru
iar genul meu e sa am alta parere decat majoritatea
toti pe acolo iti spun doar de bine
09:08Geanina
nu esti mai special dak stai sa aberezi sa stii
09:08Alexandru
iti prindea bine sa auzi si altceva decat laude
09:08Geanina
nu cred k are dc sa mi prinda bn
in fine
n am chef sa mi stric ziua cu tn
o zi buna
pa pa

Nu este nimic editat, taiat, exact acesta e nivelul literar al unei asa zise model. Iliterata, agramata, intoleranta cu alte pareri decat ale ei... Ce mai, dovada empirica prezentata inca o data ca daca arata bine, a se intelege ca are implanturi de vreo 4000 de euro, e proasta :))).
Experimentul meu a fost un succes, eram curios daca as fi in stare sa promovez imaginea unui model, rezultatele din Libertatea arata ca m-ar duce mintea si la asa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu