sâmbătă, 17 ianuarie 2009

De unde-i rosu la moda?

Ma uitam pe la gherutzele matzelor de prin preajma mea, si am remarcat ca sunt destul de multe care isi fac unghiile cu un rosu/maro inchis destul de gotic. Ca li se potriveste culoarea, sau mai des nu, aia folosesc. Posibil sa fie nspe nuante diferite, dar eu sunt barbat, doar la PC am culori pe 32 de biti, in viata reala am doar 7 setari: rogvaiv.

Si ma intrebam de unde le-a apucat pe asa multe culoarea asta, ca precis e o idee prinsa de undeva si copiata in masa de curcile slabe de minte ce sunt. Daca ar fi sa emit o parere fara substanta, as zice ca de prin Sex and the city sau Desperate housewhor pardon wives au gasit proasta inspiratie.

Sau vreo curva de vedeta de la noi si le face asa, si s-a propagat efectul in piramida.

3 comentarii:

  1. rosu e la moda de multa vreme
    e o culoare care excita si provoaca
    pe mine una ma energizeaza
    nu toata lumea poate purta rosu, nu prinde pe oricine
    50% din hainele mele sunt rosii
    cand sunt cu nervii la pamant, rosu ma ajuta
    si e suficient putin rosu pe unghii

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine ma prinde rosu foarte bine pe unghii.. dar nu suport culoarea.. absolut deloc si la nimic.. Cand eram mica ;) era singura culoare care imi placea.. imi placea atat de mult incat acum n-o mai suport :))

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place rosul sangeriu, arata bine ca am degetele lungi si pielea alba. vampire !!! :D

    RăspundețiȘtergere