miercuri, 24 decembrie 2008

Sceneta la casa

Laga mine este un mini-super-market care are tot felul de produse, si pentru ca este aproape ma mai aprovizionez de acolo cu tot felul de E-uri, coloranti si alte chimicale presupus comestibile.
Azi pentru ca am avut vizita chiar am avut si motiv sa le fac ceva vanzare de apa minerala si sucuri, drept care mi-am deplasat posteriorul la magazin, accesorizat de un carucior pentru transportul baxului. Adunat toate cele, evident uitat laptele, de intors inca o data sa iau si laptele, inaintea mea 2 luceferi de baieti ca la soare te puteai uita, la bezna din ochii lor ba. Mai aveau de platit 1.5RON, aveau 2RON dar ei erau blocati la 1RON la care nu aveau 0.5-ul. Noroc cu casiera ca i-a scos din BSOD si le-a dat ea rest 0.5RON-ul la aia 2 de mai sus.
Iar eu stateam in locul meu la rand si ma gandeam cata imaginatie si creativitate are noua generatie a Romaniei. Cred ca avem sanse sa depasim Idiocracy cu realitatea, un fel de viata bate filmul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu