duminică, 28 decembrie 2008

Neatentia se plateste

De fiecare data, dar de fiecare data cand iau ceva nou, reusesc sa le fac ceva ca sa le stric luciul. Sau patesc ele ceva de sunt julite cumva de la inceput.
Azi dimineata am vrut sa iau D40-ul sa fac niste poze, cu zapada proaspat depusa, c-a nins ieri si noaptea. Draci, nu merge camera, nu are card SD in ea. Deja incepusem sa ma montez si sa zbarlesc blanita pe spate ca eram sigur de faptul ca am bagat card-ul la loc in ea dupa ce am facut pozele laptopului nou.
Chiar era card in camera, doar ca am descoperit cu stupoare ca era rupt intr-un colt. Cum naiba sa se fi intamplat? Doar l-am bagat in card reader-ul din EX300 ca sa postez pozele cu el pe http://www.imageshack.us/
Iau lanterna, ma uit in card readerul din EX300, clar in el am stricat cardul, pentru ca mai erau inca bucati agatate in pini. Le-am scos cum m-am descurcat mai bine, una mica sunt destul de sigur ca a ramas inauntru, cazuta undeva prin laptop. Nu-i asa mare problema, e de plastic, nu are ce sa faca. Iar cand schimb hard disk-ul cu cel de 500GB cred ca o rezolvam si pe ea. Laptopul merge, card reader-ul merge, D40-ul la fel, singura victima clara e cardul Lexar SDHC 133x de 4GB, bine macar ca nu aveam cine stie ce multe poze pe el.
Dar totusi ma sacaie ideea, ca nu am fost atent si ca am reusit sa rup cardul ala impingand aiurea in el. Chiar daca il inlocuiesc in Ianuarie imediat cumparand altul, ar fi trebuit sa fi totusi mai delicat cu el, in alte card readere l-am frecat fara nici o problema.

P.S.: Al naibii card reader, e totusi foarte rapid, mai ales pentru unul folosit intr-un laptop. Prezentare mai detaliata a laptopului e aici.

Felicitari mie care am reusit sa zgarii laptopul de-abia anul acesta, pentru standardele mele este surprinzator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu