joi, 25 decembrie 2008

De ce am laptop

Un pusti vine revoltat de la scoala si îi spune tatalui sau ca acolo îl pun sa învete numai inutilitati. Tatal îl întreaba uimit:
- Cum adica?
- Pai la istorie ne pune sa memoram niste ani: 1848/1877-1878/1907/1944/1989. Cica sînt importanti!
- Altceva…
- Pai la geografie tot asa trebuie sa retinem tot felul de denumiri, ca de exemplu: Carpatii “Scurburii”, Strîmtoarea “Fosfor” si Dardanele, de parca mi-ar folosi la ceva chestiile astea! Daca ma întraba careva merg repede la un Internet Cafe, dau search pe Google si aflu… simplu, nu?
- Da, fiule, da’ sa zicem ca iesi si tu cu o fata, si cum va tineti voi asa, de mîna, ea te întreaba ce înaltime are vîrful Chomolugma?
- Nu-i problema! Merg repede la un Internet Cafe, ca-i deschis non-stop, dau search pe Google, aflu si ma întorc sa-i spun..
- Da, da’ pîna te întorci tu sa-i spui ca are 8848 m s-ar putea sa o gasesti ocupata!
- Cu cine?
- Pai, tot cu un prost asa ca tine, da’ care are laptop!

2 comentarii:

  1. Hmmm... si sunt convinsa ca nu acesta e motivul :)

    P.S. La naiba cu zapada asta care se incapataneaza sa nu apara in ziua de Craciun :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca a nins in cele din urma, anul asta.
    De fapt mi-am luat pentru ca voiam ceva care sa fie mai puternic, mai rapid, cu mai multa autonomie si mai aratos si pentru ca aveam resursele disponibile.
    Prezentarea detaliata a laptopului am facut-o aici.

    RăspundețiȘtergere