joi, 15 martie 2007

Office 2007 Enterprise

Lol, am reusit sa instalez Office Enterprise 2007 si pe laptop-ul meu. I-am dat lui taica'miu exemplarul meu de Enterprise, sa i-l instale pe lui sor'mea pe de Dell-ul ei.
Dupa ce mi-am luat eu laptop, si am reusit sa il fac sa mearga in mod natural si evident am vrut sa pun si Office-ul. Mi-am cerut inapoi copia de la taica'miu, mi-a dat-o... si n-a vrut sa ia cheia. Eu interzis, taica'miu interzis. Azi dimineata m-am prins de ce: ala era exemplarul tatalui meu, nu erau etichetate distinct.

3 comentarii:

  1. wow... cool man! ai office.. sa ne anunti cand reusesti sa iti instlezi si antivirusu.. sau ceva. we're all dying de nerabdare out here

    RăspundețiȘtergere
  2. Office 2007. Complet. Nu piscafeurile cu care umbla comentatori amarati fara identitate

    RăspundețiȘtergere