joi, 26 octombrie 2006

Rugaciunea Fraierului Sprite

Doamne, Tu stii ca nu prea stam des de vorba, dar as avea sa Iti cer o favoare: se poate sa fiu acolo cand si-o ia peste bot aia de mi-a zis "nu"? Sa vad cum i se duc iluziile din ochi, cum ii moare speranta in suflet cand isi da seama ca iar a ales gresit. Si pe urma sa-i pun sare pe rani, pentru ca merita. Eu doar am fost acolo cand a fost nevoie, i-am oferit tot ce pretindea ca are nevoie de la un barbat: atentie, respect, afectiune. Dar daca n-a vrut, pe ea pedepseste-o Tu, de restul femeilor ma ocup eu pentru ca eu mi-am invatat lectia de mult:
- daca crezi ca ai gasit o femeie deshteptzica si sexy, astrele iti surad
- daca crezi ca e merita sa fie respectata, astrele iti surad si mai tare
- daca crezi ca ea e cea care e diferita care poate fi tratata ca o egala si te va iubi asa cum esti, astrele sa caca de ras de la cat de tampit vad ca esti.
Dar tot nu pot spune ca nu-s dezamagit ca am dreptate, mi-ar place sa ma mai insel si eu si sa nu fie toate curvistine/proaste. N-am chef sa spun mici profitoare ipocrite, ok Eloa?
P.S.: toate alea analizate pana acum. Si alea din viitor probabil la fel.

5 comentarii:

  1. Deci domnul vrea să se joace cu dracul. OK.

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt cu o dracushoara ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. De asta:
    http://siralexice.blogspot.com/2006/04/fraierul-sprite.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca problema e in capul tau.Ce-ar fi daca nu ai analiza atat orice gest,orice privire,orice cuvant?Ai fi mai fericit.Dar atunci nu ai mai fi tu.

    RăspundețiȘtergere