luni, 30 octombrie 2006

Ce javra!

Relax, respira, stai calm... de mine-i vorba!
Stateam de vorba ieri cu o prietena, fata draguta si bine crescuta - nu ca anumite personaje de sex feminin care s-au ales expulzate din lista mea. Si imi spune saraca fata de problemele ei, nu intram in detalii. De ajuns sa spun ca am cam avut dreptate sa fac unele presupuneri si se pare ca fata va deveni available.
Imi povesteste ce a mai facut, de necazurile ei. O ascult, o incurajez un pic, ca o sa o doara ca naiba acum dar data viitoare alege ceva mai bine ca s-a maturizat si si-a invatat lectia.
Destul de decent si dragut din partea mea, nu?
Faza e ca sunt o javra pentru ca in sinea ma bucuram pe undeva ca o tipa buna ca ea devine available. Ce javra! Si mai rau, cred ca mie de fapt mi-e jena ca nu mi-e rusine ca gandesc asa.

6 comentarii:

  1. Deci o juma de pagină ca să-i transmiţi că e bună?

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare dupa cat merita ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Adică ce vrei să spui? Că eu n-am meritat decât câteva rânduri (poat anterior)? Mă faci să număr posturile despre mine ca să mă simt mai bine? Eh, dacă doamna e bună, nu mai are sens să mai număr.

    RăspundețiȘtergere
  4. Atenţie, doamnelor, Alex ne împarte atenţie pe rând, cât merităm şi când merităm. Eah. Like I care.

    RăspundețiȘtergere
  5. Exactly enough to write about it ;)

    RăspundețiȘtergere