luni, 7 august 2006

My Precious is gone!

Azi am ramas fara telefonul meu mobil, fara Sony Ericsson W800i al meu :(. In 133 m-au rezolvat cu tehnica la inghesuiala. Nu foarte profesionisti, pentru ca ceva ceva am simtit eu si m-am tras... dar eram deja incoltit probabil.
Norocul lor, pentru ca am un Victorinox cu mine, si daca nu as fi fost cu mintea in alta parte m-as fi prins de faza... si as fi ajuns eu la puscarie pentru ce macel as fi facut acolo. Stiu ca au tupeu si ca-s in echipa, dar un autobuz de martori ajuta. Si pe urma nu e deloc o imagine placuta cum innebunesc eu.
Ar fi trebuit sa imi ascult instinctele, sau sa urc la loc in masina si sa rog pe cineva sa sune pe numarul meu pentru ca face ala ca toti dracii si urla rau de tot. Mai ales pus pe profilul Outdoors.
Nu pierderea ma deranjeaza, cumpar alt telefon si alt card. Agenda e salvata in nu stiu cate calculatoare. MA ENERVEAZA CA NU M-AM PRINS. Daca iesea ca bataie macar era o treaba.
Cateva sfaturi utile cred:
- cascati ochii la inghesuiala, mai ales daca nu sunteti vreo tipa buna
- protejati-va cu mana libera valorile, sa le aveti sub ochi si sub control
- daca va dispare mobil rugati in masina sa sune cineva pe numarul respectiv, ca v-a cazut din buzunar si nu il gasiti

L-am inlocuit cu alt Sony Ericsson W800i, de la Vodafone si doar asta a fost o aventura de sine statatoare, cu un pic de noroc dupa atata ghinion. Intai a trebuit sa fac rost de bani, asa ca am mers pana acasa, si pe urma sa schimb euroii. Am adunat ce aveam si de la Vodafone pe Magheru am luat ultimul exemplar din stoc care se pare ca era un pic rezervat :). Mai greu a fost cu SIM-ul, Vodafone nu mai avea pentru numere ca al meu nici in depozitul central, dar reprezentantul clienti din Magheru a rugat-o pe o d-ra/d-na din Unirii sa ii caute un SIM si a reusit sa gaseasca, nu stiu unde dar si ala era ultimul. Am intrebat despre posibilitatea de a bloca accesului unui telefon in retea dupa IMEI-ul raportat ca furat, ceea ce ar elimina furtul de telefoane mobile instant pentru ca nimeni nu l-ar putea folosi. Si bineinteles ca avocatii, ca niste imputiti ce sunt, in loc sa sustina ceva care ar face mult bine s-au incapatanat sa sustina ca nu se poate, ca se vor raporta ca furate telefoane vandute de proprietar si alte balarii la care compania ar fi fost nevinovata si care ar fi scapat de orice urmari cu o declaratie de proprie raspundere din partea celui care reclama telefonul furat. Nu o sa se apuce nimeni sa reclame furat un telefon vandut ca si-o ia dupa aia de la cel care l-a cumparat. Ca sa fie siguri operatorul de telefonie mobila poate sa trimita pe mobilul blocat SMS cu motivul blocarii. Mare branza!
Telefonul meu mobil nou merge bine cu headsetul Sony Ericsson HBH-610a, nu se deconecteaza ca celalalt, care probabil era un rebut la fabrica sau un refurbished. He he, era un telefon bunicel dar faptul ca nu mergeau headset-urila ma enerva destul de mult. Dar si mai mult ma necajeste ca am dat atatia bani sa rezolv problema, si ca nu toate se pot rezolva asa usor si repede doar cu bani. Si cu o restaurare de salvare facuta cu My Phone Explorer, un softulet tare util, de mi-am recuperat si SMS-urile pe langa toata agenda si calendar.

5 comentarii:

  1. Nasol moment. Eu ascult mereu muzică la căşti şi sunt oarecum ferit de aşa ceva!
    PS: Nokia N71 cu stick de 1GB :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tradatorule, cand ai renuntat la SonyEricsson?

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuia să-l înlocuieşti cu un w810i... e mai marfă. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Nokia N71 rulz, madă facăr

    RăspundețiȘtergere
  5. W810i nu merita diferenta de bani doar pentru EDGE.
    N71 o sa ruleze cand s-o livra cu 2 Jessica Alba: una in versiunea Dark Angel si cealalta in versiunea Sin City.

    RăspundețiȘtergere