marți, 1 august 2006

Chestiuni de sanatate Part 4

He he... macar din cand in cand o veste buna :D
Fost-am la doctor si conform doctorului s-a vindecat. Cu regimul dat de nutritionista si ceva mai putin stress si mai multa relaxare o sa fie mult mai bine in timp :). Eh, mai trebuie luat Detralex si o sa ajung sa patesc cu muntele cum am patit cu spanacul cand eram mic: am inghitit o piesa de metal, un fel de piulita, si am mancat spanac in draci ca sa o dau afara fara sa operatie. Asa si cu muntele, am nevoie de liniste, racoare si regim pentru sangele meu >:)
Si aseara a fost sarbatorita ziua de nastere a lui sor'mea. Au fost puse pe masa rosii si ardei pentru salata, cascaval, sunca si costita pentru antreuri, peste si legume pentru felul principal, friptura de porc, mamaliguta cu branza, chec negru, chec cu cacao, placinte cu visine, inghetata pentru prajituri, suc Schweppes... Numai chestii bune, nu? Pentru ca era dupa ora 8 eu am papat doar apa minerala. Plata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu