luni, 21 noiembrie 2011

Lapte N/A

Eu cafeaua mi-o fac cu mult lapte, de fapt e mai mult lapte decat cafea ca asa imi place mie. In weekend am fost dragut si cand am facut cafea Blue Mountain a fost si sor'mea inclusa in portie, i-a placut.
Ea a fost draguta ieri si a facut espresso pentru amandoi, doar ca neavand lapte m-am enervat, tata nu a luat destul. Dupa ce am si varsat un pic din cafea chiar nu m-am mai putut abtine si am aruncat-o pe toata la chiuveta. Nu-mi pare rau de cafea, am destula si stiu de unde sa mai iau, ce imi pare rau e munca lui sor'mea sa o faca.
Uneori asa fac, ma enervez din cacaturi cand nu sunt conditiile cum cred eu ca trebuie sa fie si prefer sa arunc, sa nu fac decat sa continui in ceva care nu imi convine. Poate compenseaza pentru situatiile in care renuntatul m-ar costa prea mult, cine stie, trebuie sa existe si la mine o supapa prin care sa ma mai descarc.
N-am idee de ce o fi luat taica'miu atat de putin lapte, 3 litri nu ar trebui sa fie o greutate pentru el totusi. Oricum azi ma duc la Whittard sa iau de la aia cea mai tare cafea pe care o au, pentru ca sor'mea asa o vrea, sa fie tare. Si probabil voi mai lua lapte de la Mega Image, pe langa cel luat ieri de la CORA dupa Twilight.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu