duminică, 3 mai 2009

Masacrat la dentista

Acum un an si ceva, inainte de CeBit 2008, mi-a cazut a doua oara o plomba. Si tot nu am avut timp, chef, motivatie sa ma duc la dentista. Si m-am invatat sa nu mananc pe partea aia, chiar m-am dezobisnuit sa mestec pe stanga, acum ca plomba e refacuta mi se pare chiar ciudat asta.
Daca nu trebuia sa ma duc pe afara in deplasare probabil ca tot nu ma duceam la dentista. Am avut si un pic de noroc, gingia acoperise gaura, asa ca a trebuit curatata si sangerarea oprita ca sa imi puna plomba noua. Si nu a pus doar una, a pus doua pentru ca nu putea sa lucreze doar la una din ele, pentru ca erau prea apropiate.
Bineinteles ca nu mi-a dat chitanta, asa ca nu cred ca va vedea statul ceva bani de impozit din cei 230RON pe care i-am platit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu