marți, 21 octombrie 2008

Toamna nu-i ca vara

Ma uitam ieri la fete, ca orice pisoi ce sunt, unul din scopurile mele in viata e sa ma uit dupa matze. Nimic anormal in asta, nu?
Dar am constatat ca personajele feminine in cauza, aveau fustitele mai scurte acum decat au fost vreodata vara. Statistic vorbind, desigur.
Evident, nu ma plang ca sunt obligat sa admir copane, ba chiar din contra. Dar ma intreb de ce abia acum cand e cam frigulet afara si nu in mijlocul verii cand se topea asfaltul. Asta ma lasa usor interzis.

3 comentarii:

  1. Iti pui prea multe intrebari. Nici eu nu stiu cum sa imi explic ca atunci cand e frig mi se nazare sa pun fusta, iar pe caldura de foc port blugi, so...

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea multe intrebari si prea putin dat cu ochiul :)

    RăspundețiȘtergere