luni, 27 octombrie 2008

Si mai dusa

Nu, nu tu. Alta muiere.
Daca-ti vine sa crezi, una care se arunca ca gaina in lemne cu si mai mult spor decat tine.
Banuiam ca este posibil, dar totusi, sa am confirmarea e altceva. Imi intareste convingerea ca ar fi foarte benefic pentru omenire sa ti se dea voie sa faci copii, nu sa faci de capul tau.
Ma uit la Mr. Bilbo, motanul meu, si incerc sa imi imaginez ce inseamna sa ai responsabilitatea unui copil, nu a unui animalut de companie. Bine, eu nu fac mare diferenta intre grade de responsabilitate pentru fiintele in grija mea, toate trebuie sa fie sanatoase, ingrijite, frumoase, hranite, imbracate sau imblanite.
Ce ma uimeste e cat de usor pot hotara unii sa isi bata joc de o viata. Copii au nevoie de parinti, nu doar de o mama care sa ii nasca sau un tata care sa isi dea aportul doar alea 5 minute necesare.
In general pot spune ca romanii au o problema cu responsabilitatea, maternitatea e doar un caz particular, cu consecinte poate mai grave decat multe altele.
Diferenta intre pretentiile de independenta si femeia practic casnica spre care se indreapta cu pasi repezi nu mi-a scapat, dar m-a dezamagit sa vad ca am dreptate. Femeile sunt asa grabite sa puna botul la toate prostiile indrugate de un idiot care nu stie pe ce lume e si ce vrea in viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu