miercuri, 3 august 2011

Asigurarea de la Vodafone

Una din ideile mele tampite de socializare a fost sa mergem la ultimul Harry Potter, care n-a fost cel mai idiot din serie. Daca sor'mea nu ar fi ramas fara telefonul ei mobil, ar fi fost chiar o zi agreabila.
Dar cum nu am avut norocul asta, a trebuit sa merg pe la politie de cateva ori ca sa dau declaratia ca a fost furat si pe urma sa fac rost de dovada pentru firma de asigurari ca am fost la politie. Si pentru asta trebuie asteptat pentru ca desi se poate da pe loc pentru ca nu e ilegal asta si nu e aglomeratie de cereri de dovezi, nu se face asa pentru ca omul trebuie sa astepte. Si pe deasupra uneori nu merge imprimanta si mai trebuie asteptat si pentru asta. Nu prea au dotari IT in general, asa ca pana la urma originalul dovezii arata de parca e al 2-lea fax trimis dupa o copie proasta.
Dupa care nevand actul aditional de asigurare, inca o serie de drumuri la Vodafone unde unii explica de fapt nu ai nevoie de el, telefoane pe la firma de asigurari si am gasit o donsoara mai activa cerebral care mi-a facut din nou actul aditional si l-a si bagat in baza lor de date sa apara acolo. Yep, aparent cand am luat telefonul nu s-au prea activat sa il bage in baza de date sa il vada firma de asigurari.
Dupa ce am avut toate actele si le-am trimis scanate pe mail a durat foarte putin sa imi aprobe telefonul nou, macar la asta se misca repede, dar trebuia sa imi gasesc eu Vodafone cu modelul meu pe stoc pentru ca ei nu stiau. Primul magazi nu avea, al doilea era la Lipscani si avea telefonul dar nu avea chef sa faca actele asa ca am ajuns la Cocor visavis unde e un Vodafone destul de mare, cu 4-5 angajati si nici un client in afara de mine.
The end.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu