luni, 24 septembrie 2007

Privilegiat

De unde citesti blog-urile?
De acasa? Esti privilegiat pentru ca ai PC sau laptop, cine stie, poate chiar mai multe. Ai un loc unde sa dormi, sa mananci, sa iti fie cald si bine.
De la net cafe? Esti privilegiat pentru ca ai bani sa mergi la net cafe, ai timp sa te plimbi pe net.
De la prieteni sau rude? Esti privilegiat pentru ca ai persoane care te primesc in casa lor si te lasa la jucariile lor.
De la vreun hotel, cu laptop-ul de firma? Esti privilegiat pentru ca ai un loc de munca mai serios care nu te trimite in hoteluri proaste.
De la vreun hotspot wireless din oras? Esti privilegiat pentru ca ai laptop, PDA si iti permiti sa te dai smecher cu wireless-ul tau.
Esti privilegiat pentru ca ai atat de multe si in loc sa le apreciezi le irosesti cu incercari ieftine de misto care nu conving pe nimeni interesant de cat de mai curat, mai alb, mai stralucitor esti.

3 comentarii:

  1. Daca postul acesta ii este dedicat unuia ca mine(non-blogger; dar comentator pe diverse blogguri), acesta este raspunsul:
    In principiu, ai dreptate. Unele cauze ale acestor privilegii sunt:tara in care m-am nascut, familia care a avut grija de mine,sistemul de invatamant gratuit ramas din vremea comunismului (ma refer aici la liceu+facultate). Accesez internetul de pe un PC normal (sistem cu procesor P3/667 Mhz-SO: Windows 1998) fara conexiuni wire-less sau alte cuceriri ale tehnicii moderne.
    Am de facut doar doua precizari:
    1.Comentariul la postul anterior nu este un misto si nici o incercare de a parea mai curat etc (adauga tu epitetele). Daca am ales sa fac acel comentariu a fost din cauza ca filmul respectiv m-a cam socat. Nici o fiinta nu merita tratamentul asta; in plus cei care au masacrat pisicuta in felul asta, isi pot incerca fortele maine-poimaine pe un semen de-al lor.Si de-al nostru. Un interviu ulterior luat faptasilor ne dezvaluia lipsa totala de regrete pentru faptele lor.Asa ca situatia este un pic mai grava decat lasa sa se intrevada filmul (pt ca nenicii aia mai au si drept de vot, printre altele).
    2.De misto-ul meu au parte toti cei care isi expun pe blogguri aroganta, superficialitatea, egocentrismul. Daca eu cred ca printr-un misto plasat in contextul potrivit, il pot determina pe respectivul sa se schimbe in mai bine, sa stii ca nu ma abtin de la a comenta.Sau daca intalnesc oameni care judeca o situatie la fel ca mine, aprob atitudinile lor.
    Intrebare: recunosti cumva si tu o parte din privilegiile enumerate de mine in propria ta existenta? Nu trebuie sa-mi raspunzi mie;cred ca raspunsul e mult mai important pentru tine.
    PS:Uite un subiect cel putin la fel de dureros: o fetita de 12 ani a fost gasita ca fiind bolnava de sifilis, in conditiile in care ea se prostitua de la 8-9 ani. Si transmisese boala respectiva catorva adulti din comunitatea din care facea parte.Iar aia considerasera toate situatia asta ca fiind ceva normal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am scris pentru legiunile de anonimi care au curaj si comenteaza pe aici.
    Eu sunt foarte privilegiat, din multe puncte de vedere. Ca sa ma refer doar la tehnica, eu scriu de laptop, din baie, prin wireless dinainte sa aiba Zoso laptop. Doar ca nu prea m-am laudat cu asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi aduce aminte de un post personal a unei persoane care avea blog prin 2005...acum s-a lasat de el. Oricum dreptate ai... lumea a uitat sa mai aprecieze lucrurile mici... poate din cauza omului in general de a vrea mai multe...

    RăspundețiȘtergere