joi, 12 iulie 2007

Mitul antirabicelor

Astazi s-a gasit un caine sa il muste pe pisoi. Indeajuns de tare incat nu numai ca i-a perforat pantalonii Colin's ci si piciorul aflat in respectivii pantaloni. Perforat adica a inceput sa curga sange, motiv pentru care pisoiul a trebuit sa lipseasca aproape jumatate de zi de la birou pentru a-si face antirabice.
Stiti povestile alea ingrozitoare cu care adora sa va sperie parintii, prietenii si alti degeabisti bagatori de seama? Gen:
  • 10 injectii in burta, in fiecare zi
  • 12 injectii in burta, toate in aceeasi zi
Niste cretinisme, toate. Adevarul este ca:
  • sunt 5 injectii
  • injectiile se fac la anumite intervale
  • se pot intrerupe daca la 2 saptamani dupa muscatura, daca animalul este inca in viata
  • se fac in umar, in deltoid
  • si NU dor, mai mult doare antitetanosul

10 comentarii:

  1. Ei hai, ca daca nu treceai prin aventura asta nu aflai adevarul. Dac-as fi mitocan as baga o replica pe acelasi ton pe care ai scris "pacat ca nu a crapat" cand Zoso, care eu habar n-am si nici nu ma intereseaza cine e, a avut un accident pe munti, daca bine-mi aduc aminte. Poate ca-ti dai seama acum de ce n-a fost de cuviinta sa scri ce-ai scris, indiferent de parerea ta despre om.

    Asadar, sper ca treci prin asta fara probleme sau urme permanente si stiu ca un "evita cainii" e un sfat de prisos ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Drama nu ar fi fost atat de intensa daca nu mentionai si marca pantalonilor gauriti de "bestie", nu? Poti da in judecata primaria sa incerci sa recuperezi banii dati de textila de marca :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Înainte vreme se făceau în burtă aceste injecţii! Am făcut eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Credeam ca in cazul tau trebuia sa le faca sacul de purici :P
    Stiu ca se faceau in burta, dar acum nu mai este cazul de vreo 10 ani aparent.
    In schimb este plin de persoane foarte grabite sa te dezinformeze.
    Spre disperarea multora, cosul care mi l-am curatat azi a sangerat mai mult decat muscatura potaiei. Asa voi dezamagi din nou, trebuie sa mai asteptati pana sa imi papati coliva.

    RăspundețiȘtergere
  5. Câinele şi-a luat-o grav în "runda 2", când încă nu aflasem că dacă trăieşte 2 săptămâni scap eu de injecţii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Puteai sa astepti cu runda 2 macar 2 saptamani.

    RăspundețiȘtergere
  7. =))
    eu am patit'o in vama veche:
    - antitetanosul in mangalia.. si duheam a votka in draci ca'mi dezinfectasem piciorul cu ce'am avut la indemana, :p
    - primul antirabic buc - spitalul colentina
    - restu in is (la un killer care'a fost sigur tortionar intr-o viata anterioara..)

    inca nu fac spume la gura.. da' pana la urmatoarea luna plina mai este..

    RăspundețiȘtergere
  8. He spit you out, cu pantaloni de marca cu tot. Nu te simti deloc jignit? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Colin's nu e marca, dar macar pe mine m-a gustat. Pe colegii mei nu, sau nu inca.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma! sa stii ca i-au ramas cainelui Colins`ii in gatlej!!!

    RăspundețiȘtergere