duminică, 4 februarie 2007

Bunatati de la Geil

Saptamana viitoare, probabil chiar de luni, imi vor veni niste memorii de la Geil. Special alese de mine pentru Windows Vista si Office 2007 :D.
Si pretul va fi decent, pentru niste memorii care in seria Ultra se confunda cu Corsair, sa coste cu 15-20% mai ieftin decat Corsair TWINX echivalent e acceptabil.
Iar in seria Value chiar prea ne batem joc de Corsair VS.
Sunt curios cam ce ar putea face niste Geil cu Micron D9 si chip EPP...

L.E. ieri nu am putut sa intreb mai departe, dar astazi voi avea timp sa aflu daca exista asa ceva.

2 comentarii:

  1. Am zis eu asa ceva? Fara 2 giga de memorie nu are sens. Minim 2x512MB de DDR2 667 ca sa nu astepti chiar pana maine, si 2x1GB DDR2800 daca chiar esti pus pe ceva treaba.
    Btw, au venit memoriile in fine, preturile sunt ok. Au reactionat si Corsair la piata internationala, s-au mai apropiat de Geil dar tot nu au sanse.
    Mai ales ca am eu niste idei de rautati numai bune de pus in practica >:)

    RăspundețiȘtergere